Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:13:20+01:00
Kwiat Paproci
Moim ulubionym kwiatkiem jest paprotka. Rośnie ona w doniczce i ma piekne zielone listki , które są jak latające motyle. Gdy zawieje wiatr pochłonięte powietrzem lecą jakby ku niebu . Często ją podlewam , gdyż martwię się o jej losy.Traktuję ją jak zwierzątko muszę się nią ciągle opiekowac . Niechicalabym , aby ta paprotka mi uschła .
Bradzo ją lubię i chociąż to tylko kwiat nie wyobrażałabym sobie życia bez niej.
9 3 9
2010-03-14T20:15:28+01:00
FIOŁEK
JEST TO MÓJ ULUBIONY KWIAT DONICZKOWY, MA CZERWONY JAK TRUSKAWKI KOLOR JEGO ZIELONE LIŚCIE PRZYKÓWAJĄ UWAGE.LUBIE SIE NIM ZAJMOWAĆ ,PODLEWAM GO RAZ NA TYDZIEŃ W PODSTAWEK .
BARDZO ŁADNIE PACHNIE JAK ZAPACH MOICH PERFUMÓW.

ZA TO GO UWIELBIAM.
9 3 9