Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:06:13+01:00
W Belgii -okolicznik
został utworzony- orzeczenie
kiedyś -okolicznik
oddział - podmiot
orkiestry -dopełnienie
dętej - przydawka
71 4 71
2010-03-14T20:06:29+01:00
W Belgii został kiedyś utworzony oddział orkiestry dętej.

W Belgii - okolicznik
został utworzony - orzeczenie imienne
kiedyś - okolicznik
oddział - podmiot
orkiestry - dopełnienie
dętej - przydawka
36 4 36
2010-03-14T20:11:20+01:00
W Belgii - okolicznik
został utworzony - orzeczenie
kiedyś - okolicznik
oddział - podmiot
orkiestry - dopełnienie
dętej - przydawka
5 4 5