Napisz list oficjalny do dyrektora szkoły w sprawie parkowania samochodow przy szkole. ( chodzi o to ze kolo naszej szkoly samochody parkują na drodze przeciwpozarowej no to zeby tam tez bylo ze to moze zagrazac szkole i cos tam ) prosze dosc dlugi na dzis :)

2

Odpowiedzi

2010-03-14T20:09:02+01:00
14.03.2010

Szanowny Panie Dyrektorze !

Piszę do Pana w sprawie samochodów parkujących na drodze pożarowe nieopodal naszej szkoły.Mam na myśli bezpieczeństwo moje i innych uczniów gdyż poprzez te samochody nasza szkoła może zagrożona.Proszę sobie wyobrazić iż wybucha pożar i straż nie potrafi dojechać do naszej szkoły z powodu stojących nieopodal niej samochodów.Myślę ,że wyciągnął Pan coś z tego listu i mam nadzięję ,że poruszy Pan tę sprawę na najbliższej konferencji.

Z poważaniem ........
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:09:49+01:00
Witam szanowna dyrekcje i nauczycieli

pisze list z prosba by wszyscy pracownicy szkoly oraz uczniowie dla wlasnego bezpieczenstwa parkowali na miejscach wyznaczonych dla nich a nie na miejscach dla inwalidow czy na drogach pozarowych to jest dla bedpieczenstwa nas wszystykich , poniewaz gdzyby zdazyl sie pozar nie mial by kto nas z niego wydostac i uratowac nasza szkole w ktora tak wiele trudu my wszyscy wlozylismy . mysle ze kazdy przedczyta moj list wywieszony w pokoju nauczycielskim i pomyslicie zanim staniecie na nieodpowiednim miejscu.

zycze milego dnia darek 3 c