Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:15:27+01:00
Mama gra na wiolonczeli.Dziadek pędzi na rolkach.babcia gra w gry komputerowe. Tata uczy się grać na trąbce. Dziecko zaciekawiło się bębenkiem.
9 3 9
2010-03-14T22:18:15+01:00
` . zad 7 str 78 . ; ]


Pan ktróry stoi za panią , ktora siedzi na komputerze gra na trąbcę .Małe dziecko bawi się bembenkiem .Pani która siedzi na komputerze ma palce wysuniętę do góry . Pani gra na wialączeli .Ktoś udaje , że jest nurkiem .


Proszęę ; **
Licze na naj ; ] .
7 4 7