Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:14:06+01:00
I dzień = a = 270
II dzień = a - 110 = 270-110=160
III dzień = a+23 = 270 + 23=293
a+a-110 + a+23=723 /-23
3a - 110 =700 / + 110
3a = 810 /:3
a = 270
1 5 1
2010-03-14T20:23:59+01:00
Rozw.
x + 110 + x - 23 + x = 723
x + x + x = 723 + 23 - 110
3x = 636/:3
x = 212

(212+110) + (212-23) + 212 = 322 + 189 +212 = 723

Odp.
Przejechali odcinki: 322 km ; 212 km ; 189 km.
1 5 1