Odpowiedzi

2010-03-14T20:17:13+01:00
W lipcu 1829, niezwłocznie po ukończeniu studiów, Fryderyk Chopin wraz z przyjaciółmi wyjechał na wycieczkę do Wiednia.

2 listopada 1830 Chopin wyjechał spod pałacu Czapskich w Warszawie do Kalisza

5 listopada 1830 Chopin na zawsze opuścił Polskę – wyjechał z Kalisza i przez Wrocław udał się do Drezna

W 1839 wrócili do Francji.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:42:37+01:00
1810 rok - Żelazowa Wola (urodzenie ;p )
1829 rok - wycieczka do Wiednia.
1830 rok - wyjazd z Warszawy do Kalisza
1830 rok – wyjechał z Kalisza przez Wrocław do Drezna (na zawsze opuścił Polskę)
1839 rok - powrót do Francji.
3 5 3