Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:14:01+01:00
Równoważnik zdania nie ma orzeczenia (czasownika), a zdanie go ma
12 4 12
2010-03-14T20:14:26+01:00
W zdaniu jest orzeczenie a w równoważniku go brak ;]
6 3 6
2010-03-14T20:14:53+01:00
Jeżeli mamy do czynienia z równoważnikiem zdań czasownik bd występował w bezokoliczniku , np. czytać .

a i taka mała podpowieć większość bezokoliczników ma na końcu "ć"
10 4 10