Odpowiedzi

2010-03-14T20:21:54+01:00
W zimie pod wpływem niskiej temperatury zmniejszą swoją długość - będą krótsze.
Dlatego latem muszą lekko zwiasać, by zimą się nie pozrywały
2010-03-14T20:22:56+01:00
Przewody powinny w lecie lekko zwisać ponieważ w zimie od mrozu są naciągnięte.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:25:37+01:00
Przewody linii elektrycznych powinny miec taką dł.w lecie ponieważ pod wpływem wyż. temp. w lecie rozciągają się, a w zimie kurczą się dlatego też w zimę popękały by gdyby były zakrótki. dowodzi to o temp. rozszeżalności ciał.