Odpowiedzi

2010-03-14T20:24:24+01:00
Kcl
MgCl2
Na2s
Ca(NO3)2)
Fe2S3
NaNo3
2010-03-14T20:24:38+01:00
Chlorek potasu KCl
chlorek magnezu MgCl2
siarczek sodu Na2S
azotan 5 wapnia Ca(NO3)2
siarczek żelaza 3 Fe2S3
azotan 5 sodu NaNO3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:25:18+01:00
KCL chlorku potasu
MgCl2chlorku magnezu
Na2S siarczku sodu
Ca(NO3)2 azotanu 5 wapnia
FE2S3 siarczku zelaza 3
NaNO3 azotanu 5 sodu