Odpowiedzi

2010-03-14T20:22:08+01:00
1. Coś w rodzaju indeksu bibliotecznego
2. Słownik - wpisujesz w wyznaczonym polu jakieś słowo i pojawia się znaczenie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:23:34+01:00
Dam kilka bo nie wiem co tam lubisz ; ))

- o szkole
- o zdrowym odżywianiu
- dla nastolatków
- translator kolejny ;p
- porady (nie wiem z czego jesteś dobra)
- muzyka
- filmy
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T20:56:37+01:00
Nie wiem czy dobre, ale mogą być
-strona gdzie można pobierać fajne oprogramowania, gry, muzyke, filmy itp.
-poradnik dla uczniów jak się przypodobać danemu nauczycielowi, tak aby było im łatwiej na lekcjach ;-D (przydałby się taki poradnik)
-encyklopedia
-o tym jak nie przedawkować i jak się zabezpieczać na dyskotekach