Zamień liczby naturalne na ułamki niewłaściwe 3 całe 1 i jedna druga siedem i jedna druga dwie i jedna druga
2 całe i i jedna trzecia 3 i dwie trzecie 4 i jdna trzecia
1 i jedna czwarta 2 i jedna czwarta 3 i trzy czwarte 4 całe 1 i jedna siódma 2 i trzy siódme 5 całych 6 i pięć siódmych

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:29:19+01:00
3 1/2 = 7/2
7 1/2 = 15/2
2 1/2 = 5/2
2 1/3 = 7/3
3 2/3 = 11/3
4 1/3 = 13/3
1 1/4 = 5/4
2 1/4 = 9/4
3 3/4 = 15/4
4 1/7 = 29/7
2 3/7 = 17/7
5 = 5/1
6 5/7 = 47/7
1 3 1
2010-03-14T20:30:24+01:00
3 całe 1 i jedna druga 3½ = 7/2

siedem i jedna druga 7½ = 15/2

dwie i jedna druga 2½ = 5/2

2 całe i i jedna trzecia 2 1/3 = 7/3

3 i dwie trzecie = 11/3

4 i jdna trzecia = 13/3

1 i jedna czwarta 5/4

2 i jedna czwarta = 9/4

3 i trzy czwarte = 15/4

4 całe 1 i jedna siódma = 29/7

2 i trzy siódme = 17/7

5 całych = 5/1

6 i pięć siódmych = 47/7
1 5 1
2010-03-14T20:31:18+01:00
Siedem drugich 7/2 ||||15/2||||5/2||||
7/3 11/3 13/3
5/4 9/4 15/4 29/7 17/7 5/1 47/7
1 5 1