Podkreśl czynnik sprzyjający powstawaniu ujść lejkowatych.
a)ujście rzek do dużych jezior
b)ujście rzek do mórz o dużych pływach morskich
c)ujście rzek do płytkich mórz o niewielkich pływach morskich
d)ujście rzek do płytkich mórz w których nie występują silne prądy przybrzeżne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T09:54:11+01:00
2010-03-15T10:52:03+01:00
B)ujście rzek do mórz o dużych

chyba to;)
202 4 202