Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:33:06+01:00
Śpiewała w duetach z m.in Laurą Pausini, Garou Andreą Bocelli i Patrikiem Fiori
2010-03-14T20:33:42+01:00
Z Marilou Bourdon .

1 . "C'était écrit" - 8 maja 2007

2 . "Danser sur la lune" - 25 czerwca 2007
2010-03-14T20:33:54+01:00
W duecie z piosenkarką Marilou:
"Danser sur la lune" - czerwiec 2007
"C'était écrit" - maj 2007

"Etre a la hauteur" z Céline Dion (ok. 2005)