Odpowiedzi

2010-03-14T20:36:13+01:00
Romeo był jeszcze tak jak każdy chłopiec dziecinny. Nie znał za bardzo jeszcze wartości uczucia takiego jak miłość. A wszystko dla niego kojarzyło się z zabawa. Lecz gdy spotkał Julię, dziewczynę dzięki której wydoroślał stał się męski oraz gotowy na pewne sprawy. I poważniejszy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:40:48+01:00
Każdy z nas chce zaznać miłości i, jeżeli trafi się prawdziwa miłość to nie chcemy jej stracić. Tak właśnie postąpili Romeo i Julia. Pomimo sprzeciwu rodziców byli razem. Można ich nazwać nieodpowiedzialnymi dzieciakami, gdyż mogli poważnie porozmawiać z rodzicami i powiedzieć, ze i tak będą razem nawet pomimo ich sprzeciwu. Z drugiej strony można nazwać ich świadomymi małżonkami, bo wiedzieli dokładnie co robią i, że kochają się. Postąpili tak, gdyż byli pewni reakcji swoich rodziców i postanowili uciec.
1 5 1