Odpowiedzi

2010-03-14T20:34:16+01:00
Droga Koleżanko!
Weź udział w Święcie Wiosny! Po pierwsze jest to super zabawa (konkursy), po drugie są świetne nagrody, po trzecie będą tam słynne gwiazdy! Naprawdę warto przybyć na święto wiosny! Będzie super!
1 1 1
2010-03-14T20:34:36+01:00
Magda święto wiosny jest po to by uczcić wilkie jej przyjście do nas .Więc ja namawiam cię abyś i ty uczestniczyła . Bedzie naprawdę fajnie .Przede wszystkim nie bedziemy siedzieć w szkole tylko zrobimy wielkie świętowanie .Nie siedz w domu chodz razem z nami .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:35:34+01:00
Za oknem już prawie wiosna, zatem weź udział w święcie wiosny.! Dobra zabawa gwarantowana.! Ubierz barwne kolorowe ubrania, na głowę załóż wianek pleciony z kolorowych kwiatów, a ze sobą weź marzannę. Spotkanie w parku o godzinie 13.oo ! Do zobaczenia : )