Odpowiedzi

2010-03-14T20:37:53+01:00
W = 18 kJ = 18000 J
t = 2h = 120min = 7200 s

P = W/t
P = 18000/7200
P = 2,5 W
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:39:37+01:00
Żarówka pobrała w czasie 2 godzin 18 kJ energii. Jaka jest moc tej żarówki?

t = 2h = 7200s
W= 18 kJ = 18 * 10³ J

P = W/t
P = 2,5 W

ODP: Moc tej żarówki wynosi 2,5 W
7 5 7
2010-03-14T20:44:27+01:00
P=W/t
P=18000/7200
P=2,5 W
2 3 2