Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:40:10+01:00
Byłam ostatnio w kinie na nowym seansie pt. ,,Alicja w krainie czarów". Film był bardzo ciekawy, i interesujący. Pełno w nim sytuacji komicznych. Wystepują tam super smieszne i udane postacie. Bardzo polecam , film dla osób w kazdym wieku. Zachęcam.
2010-03-14T20:45:10+01:00
Polecam film Jestem Legendą Francisa Lawrence stworzony na podstawie książki Richarda Mathesona. Jest to wzruszający, a zarazem film pełen akcji. Opowiada o człowieku Robercie Neville, który został sam na ziemi tylko ze swoim psem. Codzienne życie pełne monotonni ukazane jest z zupełnie innej nieznajomej strony. Niektórzy chcieliby być czasem sam tak jak Robert, ale ta jedna rzecz która uprzyksza życie naszego bohatera, to ludzie mutanty, które codziennie planują zamach na jego życie. Historia, która potrafi przekazać nam wiele emocji, na które liczy każdy człowiek kiedy chce obejrzeć jakiś porządny film. :)

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1