Zamień na jednostki:
18 km/h= ............... m/s
13.3 km................m
10 m/min.............km/h
15km/h...................m/min
150cm/s.............km/min
720 km/h...........cm/s
3,6m/s............km/h
90 m/s.........................cm/s
1,8m/min............cm/s

POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:24:20+01:00
18 km/h= 1,8 m/s
13.3 km = 13300m
10 m/min0,6km/h
15km/h.=250m/min
150cm/s=0,09km/min
720 km/h=20000cm/s
3,6m/s=9km/h
90 m/s=9000cm/s
1,8m/min=10800cm/s
2009-10-25T15:50:19+01:00
18km/h=300m/s
13,3km=13300m
10m/min=6km/h
15km/h=150m/min
150cm/s=60km/min
720km/h=1200000cm/s