Odpowiedzi

2010-03-14T20:45:02+01:00
Kwas mrówkowy
kwas octowy
kwas propionowy
kwas masłowy
kwas walerianowy
kwas pelargonowy
kwas benzoesowy
kwas nikotynowy
kwas salicylowy
kwas szczawiowy
kwas malonowy
kwas bursztynowy
kwas ftalowy
kwas tereftalowy
kwas jabłkowy
kwas winowy
kwas jabłkowy
kwas winowy
____________________________________

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:46:08+01:00
Kwas mrówkowy
kwas octowy
kwas masłowy
kwas walerianowy
kwas stearynowy
kwas oleinowy
kwas linolowy
kwas linolenowy
kwas benzoesowy
kwas ftalowy
kwas izoftalowy
kwas salicylowy
kwas antranilowy
kwas anyżowy
kwas szczawiowy
kwas malonowy
kwas bursztynowy
kwas jabłkowy
kwas winowy
kwas węglowy