Zapoznaj się uważnie z poniższym tekstem:
Ile ruchów trzeba zrobić, by wsadzić do lodówki słonia?
Trzy:
1. Otworzyć lodówkę.
2. Wsadzić słonia.
3. Zamknąć lodówkę
A ile ruchów trzeba wykonać, by wsadzić żyrafę do lodówki?
Cztery!
1. Otworzyć lodówkę.
2. Wyciągnąć z niej słonia.
3. Wsadzić żyrafę.
4. Zamknąć lodówkę.
NA CZYM POLEGA TEN DOWCIP?
Daje najj :d Pliska, szybko!! :)

3

Odpowiedzi

2010-03-14T20:44:52+01:00
Jest to taka instrukcja włożenia słonia do lodówki a potem trzeba go wyciągnać zeby włozyc żyrafę. ; )
jest to troche dziwne bo ani żyrafa ani słon nie zmieści się do lodówki a razem to już wogole xd
2 2 2
2010-03-14T20:45:42+01:00
Na tym ze obydwaj sie nie mieszcza do lodowki xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:46:17+01:00
To normalny dowcip. Polega na tym, że duża ilość ludzi mówi, że trzeba zrobić tylko trzy ruchy, bo zapomina, że trzeba jeszcze wyjąć słonia. Na przykład:

- (...)Wiesz ile trzeba zrobić ruchów, żeby wyjąć słonia z lodówki?
- Trzy?
- Ha! Tu się pomyliłaś/eś! Cztery! (...)

Mam nadzieję, że pomogłam ;)