Odpowiedzi

2010-03-14T20:49:58+01:00
Zestaw 1
1.
a)B
b)B
2.D
3.B
4.C
5.NIE

Zestaw2
1.D
2.A
3.D
4.C
5.1950
Powinno być poprawne:):)
2010-03-14T20:50:24+01:00
Zestaw 1
1 a) B
b) B
2) D
3)B
4)C
5) 6800+135*40=6800+5400=12200
12200>12000
nie może

zestaw2

1)D
2)C
3)D
4)B
5) 1200+5%*15000=1200+750=1950
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T20:53:58+01:00
Z zestawu 1:
a) b
b) b
2) d
3) b
4) c
5) 6800 + (135*40)= 12 200
12200 > 12000
Nie

z zestawu 2:

1) d
2) c
3) d
4) b
5) 1950