Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:43:01+01:00
Gdy wzrosnie dw. wegla w naszej atmosferze bedzie mniej tlenu i trudniej bedzie nam sie oddychac.
2010-03-14T20:49:31+01:00
W Preceedings of the National Academy of Science ukazał się artykuł opisujący technologię, dzięki której możliwe będzie bezpieczne pozbycie się miliardów ton dwutlenku węgla. Wszystko dzięki odkryciu, iż perydotyty z Omanu każdego roku eliminują z powietrza setki tysięcy ton tego gazu.