Odpowiedzi

2010-03-14T20:48:16+01:00
Miś- misiek, przytlanka, maskotka, kochanie
1 1 1
2010-03-14T20:49:07+01:00
Porówniania:
lekki jak chmura
miękki jak welna owcy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T20:54:13+01:00
Miś - mozesz uzyc synonimow np : misiaczek,przytulanka,maskotka,niedzwiadek,pluszak,moj ulubiony zwierzak itp.

metafoty i porownania : silny jak niedzwiedz,ospaly jak niedzwiec, w gleboki sen zapadl niczym niedzwiedz, wzbudza wielki strach w domu/w ololicy niczym niedzwiedz na wolnosci, dostal ataku histerii niczym niedzwiedz, uroczy maly niedzwiadek, zachwycajaco piekny misio


ps. jak cos mi sie przypomni ,to dam znac :)

2 3 2