Odpowiedzi

2010-03-14T20:44:44+01:00
Moim ulubionym miejscem w okolicy jest kino. Uwielbiam tutaj spędzać czas. W każdej wolnej chwili się tam znajduje. I uważnie śledzę najnowsze hity; d
1 5 1
2010-03-14T20:45:50+01:00
Moim ulubionym miejscem jest boisko szkolne ,ponieważ lubie grac w piłke nożną xD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:36:47+01:00
Moim ulubionym miejscem jest siłownia, ponieważ lubię ćwiczyć i rzeźbić muskulaturę swojego ciała. Mogę również tam poznawać nowych ludzi, wymieniać się z nimi poglądami, oni również pomagają mi w ćwiczeniach.
2 3 2