Odpowiedzi

2010-03-14T20:51:00+01:00
X -deski dębowe
y - deski bukowe

układ równań:

x+y=12
3x+2y=30

x=12-y
3(12-y)+2y=30

x=12-y
36-3y+2y=30

x=12-y
-y=-6

x=12-y
y=6

x=12-6
y=6

x=6
y=6

spr: 3*6+2*6=18+12=30
odp. Było po 6 desek :)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:54:41+01:00
X-deski dębowe
y-deski bukowe

x+y=12
3x+2y=30

x=12-y
3(12-y)+2y=30

x=12-y
36-3y+2y=30

x=12-y
-y=-6

x=12-y
y=6

x=6
y=6