Proszę o przetłumaczenie
Dear Sir/Madam
I want to express my strong dissatisfaction with a cassette-player I bought in your shop two weeks ago.
It was working well only for five days. Then the sound started to decrease and next suddenly increased without any reason. It has been happening more and more often. To make matters worse three days ago I couldn't openthe cassette-player's deck, and when I managed to do it, I noticed that the tape was taken out of the cassette and completely damaged. It was my favourite cassette. The same has happened today with my another favourite cassette.
I can't tolerate such a bad device for such great money.I demand a full refund I have paid for this applience and two new cassettes.
I hope to receive money very quickly or I will be forced to take some further action.
Yours faithfully XYZ
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-14T20:51:05+01:00
Szanowni Państwo
Chcę wyrazić moje silne niezadowolenie z odtwarzacza, który kupiłem w sklepie dwa tygodnie temu.
Odtwarzacz działał tylko przez pięć dni. Po 5 dniach dźwięk zaczął spadać, a następnie wzrastał. To się dzieje coraz częściej. Co gorsza trzy dni temu nie mogłem odtworzyć swojej płyty , a kiedy udało mi się to zrobić to zauważyłem, że taśma została zabrana z kasety i została całkowicie zniszczona. To była moja ulubiona kaseta. To samo działo się dziś z moją ulubioną kasetą.
Nie mogę tolerować takich złych urządzeń za tak wysoką cenę, domagam się pełnej refundacji I zapłaty za to urządzenie oraz dwie nowe kasety.
Mam nadzieję, że otrzymujam swoje pieniędze, bardzo szybko i będę zmuszony do podjęcia pewnych dalszych działań.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:51:41+01:00
Szanowna Pani / Szanowny Panie
Pragnę wyrazić swoje silne niezadowolenie z powodu odtwarzacza,który kupiłem w państwa sklepie dwa tygodnie temu. Działało ono tylko przez pięć dni. Potem dźwięk zaczął obniżać się i następnie nagle wzrastać bez jakiegokolwiek powodu. To zdarzało się coraz częściej. Na domiar złego trzy dni temu , nie mogłem otworzyć odtwarzacza , a kiedy udało mi się to robić zauważyłem, że taśma została wyjęta z kasety i całkowicie uszkodzona. To była moja ulubiona kaseta. To samo przytrafiło się dziś z moją inną ulubioną kasetą. Nie mogę tolerować takiego złego urządzenia ,za tak wielkie pieniądze.I wymagam pełnego zwrotu pieniędzy , które zapłaciłem za to urządzenie i za dwie nowe kasety. Mam nadzieję , że otrzymam pieniądze bardzo szybko albo będę zmuszony do wzięcia jakiegoś dalszego działania
Z poważaniem XYZ