Odpowiedzi

2009-10-25T15:20:43+01:00
Missive-pismo
the box lub tv -telewizor
brake drum-beben
a-bomb- bomba atomowa
tinplate-blacha
barrel-beczka
gasoline-benzyna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T16:02:44+01:00
Computer - komputer
radio - radio
alarm - alarm
illumination - oświetlenie
car - auto
bike / bicycle - rower
kettle - czajnik
2009-10-25T17:21:25+01:00
Film photo camera -filmowa kamera zdjęciowa
Aspirin - aspiryna
antenna- antena
bank note- banknot
Firearms - broń palna
cotton- bawełna
barrel- beczka
Photoradar - fotoradar
tea- herbata
needle- igła
internet- internet