Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:49:32+01:00
Suszarka do włosów:
1rozwinąć kabel
2włożyć wtyczkę do gniazdka
3uruchomić suszarkę
4wysuszyć włosy
5wyłączyć suszarkę
6wyciągnąć wtyczkę z gniazdka
7zwinąć kabel
8odłożyć suszarkę na swoje miejsce
1 5 1
2010-03-14T20:51:45+01:00
Suszarka , jak sama nazwa wskazuje służy do osuszania włosów z wody. Żeby jej użyć trzeba wykonać następujące czynności: włożyć wtyczkę do kontaktu, ustawić suszarkę na odpowiedni poziom suszenia , włączoną suszarkę przystawić min. 15 cm od głowy.
1 1 1
2010-03-14T21:25:33+01:00
Telefon wynalazł szalony człowiek renesansu. Chciał on być wiecznie młody, więc zaczął rozmyślać, jak stać się nieśmiertelnym. Wpadł na wspaniały pomysł, aby kraść narządy wewnętrzne innych ludzi. Dokładnie nie potwierdzono, w jaki sposób i kiedy został stworzony telefon, ale krążą pogłoski, że Andrzej znalazł go na polu, rozkopując swoje ulubione ziemniaki. Jest też prawdopodobne, że mógł wymyślić telefon, siedząc na muszli klozetowej.


no .... ja tak bardziej humorystycznie ;)


a instrukcja .... nia wiem ;)
1 1 1