Na jednej ciężarówce przewieziono 2 t owoców, a na drugiej o 300 kg więcej. Ile TON (napisz w ułamkach dziesiętnych np. 0,1 cm) przewieziono razem?

Jeden pręt metalowy ma długość 48 cm, a drugi 67 cm. Oblicz różnicę w ich długości w METRACH ( napisz działanie w ułamkach dziesiętnych np. 0,2 cm-01 cm=0,1 cm ) .

Jeden kilogram szynki kosztuje 25,60 zł, a jeden kilogram kiełbasy szynkowej jest o 3,95 zł tańszy. Ile kosztuje 1 kilogram kiełbasy szynkowej ( w ułamkach dziesiętnych ) ?

3

Odpowiedzi

  • Mai
  • Rozwiązujący
2010-03-14T20:51:34+01:00
1. 4,3t
2. 67-48=19cm --> 0,19m
3. 21,65zł
1 4 1
2010-03-14T20:53:43+01:00
2t+0,3t=2,3t
2t+2,3t=4,3t

0,67m-0,48m=0,17m


25,60-3,95=21,65
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:59:03+01:00
1.
2t+300kg=2t+0,3t=2,3t
odp. Razem przywieziono 2,3t.
2.
67cm-48cm=0,67m-0,48m=0,19m
odp. Różnica wynosi 0,19m.
3.
25,60zł-3,95zł=21,65zł
odp. 1 kg kiełbasy szynkowej kosztuje 21,65zł.

:)
1 5 1