Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:56:31+01:00
-1,7*(1,5x-⅔x + 5,4)=
-2,55+1cała i dwie piętnastex-9,18 =
1 i dwie piętnaste x = 11,73
1,13x=11,73 /:1,13
x=10,38

2010-03-14T21:01:06+01:00
-1,7*(1,5x-dwie trzecie x + 5,4)=
= -1 ⁷/₁₀ *(1 ⁵/₁₀ x - ⅔ x + 5 ⁴/₁₀) =
= - ¹⁷/₁₀ *( ¹⁵/₁₀ x - ⅔ x + ⁵⁴/₁₀)=
= - ⁵¹/₅₀ x + ¹⁷/₁₅ x - ⁴⁵⁹/₅₀ =
= - ¹⁵³/₁₅₀ x + ¹⁷⁰/₁₅₀ x - ⁴⁵⁹/₅₀ =
= ¹⁷/₁₅₀ x - ⁴⁵⁹/₅₀

¹⁷/₁₅₀ x = ⁴⁵⁹/₅₀ / * ¹⁵⁰/₁₇
x = ⁴⁵⁹/₅₀ * ¹⁵⁰/₁₇
x = 81