Odpowiedzi

2010-03-14T20:53:42+01:00
320 : 10 = 32cm² pole podstawy
32 = 8*4
Ramiona tej podstawy mają 8cm i 4cm
mam nadzieję że pomogłam
2010-03-14T20:54:43+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/431742 Prosze naj..;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:57:53+01:00
1.Objętość graniastosłupa trójkątnego o wysokości 10 cm jest równa 320 cm sześciennych. Podstawą jest trójkąt prostokątny równoramienny. Jakie długości maja ramiona tej podstawy?

V = Pp * H
Pp = V/H
Pp = 32cm²

Pp = a*a /2
Pp = 32

a*a /2 32
a²=64
a = 8 - spelnia warunki zadania
lub
a = -8 nie spelnia warunkow zadania

c - przeciwprostokatna
c² = a² + a²
c = √128 = √64*2
c = 8√2

ODP: Ramiona tej podstawy mają dlugości 8cm, 8cm oraz 8√2cm