Pomocy! Potrzebuje na na dziś praktycznie na teraz! Muszę mieć Obrazki :Hunowie Wandalowie Wizygoci Ostrogoci. Oni przyczynili się do upadku imperium rzymskiego. Można podać mi strone z właśnie tymi obrazkami. Daje dużo punktów.Licze na mega szybką odpowiedź!!!


2

Odpowiedzi

2010-03-14T20:58:56+01:00
Humowie http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=hunowie&lr=&aql=&oq=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

wandalowie: http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&tbs=isch:1&sa=1&q=wandalowie&aq=f&aqi=g8g-s1g1&aql=&oq=&start=0

wizygoci http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&tbs=isch:1&sa=1&q=wizygoci&aq=f&aqi=&aql=&oq=&start=0

ostrogoci http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&tbs=isch:1&sa=1&q=ostrogoci&aq=f&aqi=&aql=&oq=&start=0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:02:24+01:00
Hunowie:
http://img215.imageshack.us/i/321ucznicyvwpnebi6.jpg/

wandalowie:
http://www.permes.pl/data/fig-ka05-b.jpg

ostrogoci:
http://artheburg.freehost.pl/germanowie1.bmp

wizygoci:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://digart.img.digart.pl/data/img/vol2/12/22/download/1962986.jpg&imgrefurl=http://www.digart.pl/praca/1962986&usg=__Op4JVMsMb1NLrS_cktoVxyJH_lg=&h=956&w=725&sz=191&hl=pl&start=18&um=1&itbs=1&tbnid=aG6nYKOoUTU8gM:&tbnh=148&tbnw=112&prev=/images%3Fq%3Dwizygoci%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26tbs%3Disch:1