Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:56:32+01:00
Utlenianie - łączenie się substancji z tlenem. Spalanie - utlenianie, któremu towarzyszy płomień lub wybuch.

bo spalanie jest gazem a utlenianie jest powietrzem

Myślę ze naj ;))
28 3 28
2010-03-14T20:57:13+01:00
Utlenianie to dołączenie cząsteczki tlenu do zwiaku. Spalanie to otrzymywanie energi poprzez podgrzewanie cząsteczki. ;)
20 4 20