Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:22:51+01:00
Najlepiej , żeby było to lato . Dzieci mogą iść np. nad jezioro. Jedno dziecko może zacząć się topić , a pozostałe będą próbować je ratować ...
2009-10-25T15:27:44+01:00
Było lato pewnogo dnia dzieci poszły zagrać w piłkę, ale przy ulicy gdy jeden chłopczyk wykopał piłkę na jezdnie, auto wjechało na piłkę, poślizgnęło się i zpowodowało wypadek!.teraz dzieci wiedzą że nie można grać w piłkę przy ulicy ponieważ jest to niebezpieczne na szczęście kierowcy nic się nie stało.