Napisz własną modlitwę do 1 stacji drogi krzyżowej
gwarantuje naj ,
I powtarzam:
własna czyli nie z netu!!!!!!!!!!!!!!!!
własna czyli nie z netu!!!!!!!!!!!!!!!!
czyli nie z netu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
nie z netu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

3

Odpowiedzi

2010-03-14T21:00:01+01:00
Jezus skazany na śmierć
Jezu jak ty cierpisz jesteś skazany,
nie sprzeciwiasz się. Twoja miłość do nas nie zna granic.
Za nas dajesz się skazać na śmierć przez Piłata.
1 4 1
2010-03-14T21:03:07+01:00
Stacja I Pan Jezus na śmierć skazany
Panie zostałeś niewinnie skazany na śmierć... Jezu sama sobie zadaje pytanie : dlaczego to wlasnie Ty zostales skazany na smierc pytam i nie moge znalezc odpowiedzi, ale kiiedy widze jak cierpisz odwoluje te wszystkie pytania.



PS mam nadzieje ze ci pomoglam :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:25:31+01:00
Stacja I : Pan Jezus bierze Krzyż na ramiona Swoje!! Tak często popełniamy wiele błędów i grzechów że nie jesteśmy w stanie udżwignąć własnego "KRZYŻA" , kiedy odmawiamy pomocy innym odrzucamu krzyż Pana Jezusa, który umarł za nasze winy i grzechy bo nas kochał,więc i my starajmy się być lepszymi i z czystym i godnym sercem przygotujmy się na Święta Wielkiej Nocy. Amen!!!
3 5 3