Odpowiedzi

2010-03-14T20:59:17+01:00
Http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.archive.org%2Fstream%2Fksikamiesicznik01unkngoog%2Fksikamiesicznik01unkngoog_djvu.txt&rct=j&q=Uwzgl%C4%99dnij+informacje+o+Stefanie+%C5%BBeromskim%3Amiejsce+i+data+urodzenia%2Crodzice+%28stanowisko+ojca%29%2Crodzinna+miejscowo%C5%9B%C4%87+%2Crola+matki+w+%C5%BCyciu+Pisarza%2Cszko%C5%82a+elementarna%2Cgimnazjum%2Cproblem+z+nauk%C4%85%2Cpierwsza+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87%2Czainteresowanie+literatur%C4%85&ei=9T-dS8OSEdejsQaFgKkP&usg=AFQjCNH3-s0pzLUSG0T-Q89rbtyXPe1Y7w Tu cos znajdziesz;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:01:07+01:00
Stefan Żeromski (ur. 14 października 1864 w Strawczynie koło Kielc, zm. 20 listopada 1925 w Warszawie) – polski prozaik, publicysta, dramaturg, nazwany "sumieniem polskiej literatury".
Pochodził ze zubożałej rodziny szlacheckiej herbu Jelita
Jego ojciec Wincenty Żeromski wspierał Polaków walczących w powstaniu styczniowym.
Wychował się w Ciekotach w Górach Świętokrzyskich