Odpowiedzi

2010-03-14T21:03:50+01:00
2x * (-6)= -12x

(-2) * 0,5x= -x

(- ⅕x) * 10= -2x

(-x) * (-⅔)= ⅔x

21x / 3= 7x

6x / (-4)= -"sześć czwartych"x

(-⅘x) / ⅘ =

⅔x / na trzy drugie =
2010-03-14T21:03:50+01:00
1)=-12x
2)-x
3)-10x
4)dwie trzecie x
5)7x
6)-1,5x
7)-x
8)x
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:04:11+01:00
2x * (-6)= -12x

(-2) * 0,5x= -x

(- ⅕x) * 10= -2x

(-x) * (-⅔)= ⅔ x

21x / 3= 7x

6x / (-4)= - ⁶/₄ = - 1 ²/₄ = -1 ½

(-⅘x) / ⅘ = (-⅘x) * ⁵/₄ = -x

⅔x / ³/₂ = ⅔x * ⅔ = ⁴/₉ x