Trójkąt ABC jest podobny do trójkąta A'B'C'. Pole trójkąta ABC jest równe 6cm2, pole trójkąta A'B'C' jest równe 24cm2, zaś obwód trójkąta ABC jest równy 18cm. Obwód trójkąta A'B'C' jest równy:
a. 72cm
b. 36cm
c. 9cm
d. 4,5cm

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T21:04:50+01:00
2010-03-14T21:05:37+01:00
Myślę, że odpowiedź A. 72cm.


Ponieważ trójkąt A'B'C' jest 4x większy od pierwszego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:06:03+01:00