Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:07:30+01:00
A) 6x+3y=3(2x+y)
b) 12a+9b+15c=3(4a+3b+5c)
c) 10p+15r+20s=5(2p+3r+4s)
d) 8e+12f+20g+24=4(2e+3f+5g+6)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T21:08:06+01:00
A) 6x+3y
3(2x+y)

b) 12a+9b+15c
3( 4a+3b+5c)

c) 10p+15r+20s
5(2p+3r+4s)

d) 8e+12f+20g+24
4( 2e+3f+5g+6)
1 5 1
2010-03-14T21:08:26+01:00
A) 3(2x +y)
b)3(4a+3b+5c)
c)5(2p+3r+4s)
d)4(2e+3f+5g+6)
1 5 1