Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:18:56+01:00
Piosenki spokojne: jesse spencer - molly smiles
piosenki smutne: the fray - how to save a life
piosenki radosne: ira - nadzieja
piosenki śmieszne: grupa operacyjna - nie będzie niczego
piosenki irytujące: jack peanate - be the one
piosenki poważne: eminem - lose yourself
piosenki dynamiczne: pidżama porno - twoja generacja
piosenki metalowe: metallica - the day never comes
piosenki dziwne: kings of leon - closer
piosenki miłosne: goo goo dolls - iris
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T21:19:50+01:00
Szacunek Ludzi Ulicy -Hip Hop
Jesteś szalona - Boys
2010-03-14T22:01:12+01:00
Inna amazing .
Cascada donngers .
Escape me .
Szacunek Ludzi Ulicy . hip hop .
Jesteś szalona . disco polo .
Ke$ha - tik tok .
Black-eyed-peas-meet
Inna deja vu .
Ascetoholix-Siano . hip hop .

` . prosęę ; *****