Odpowiedzi

2010-03-14T22:24:03+01:00
Dzisiaj zajmiemy się kapłanami,
to tacy ludzie jak my sami.
Normalnie żyją, nie inaczej
każdy kapłan powie wam to raczej.

Mogą być oni nazwani księżami,
lecz to ich jakoś specjalnie nie rani.
Wręcz przeciwnie-są szczęśliwi,
na pewno nie są wcale leniwi.

I znowu przeciwnie, są pracowici,
uzdolnieni muzycznie i matematycznie.
Msze odprawiają, na tacę zbierają,
ogólnie ciężkie życie mają.

Podsumowując ten wiersz o kapłanach,
szczerze powiem-to nie jest banał.
Szanujmy kapłanów-to dobrzy ludzie,
bo pomogą nam żyć w niebiańskim cudzie.


TAKIE NA SZYBKO...LICZĘ NA PUNKTY. :)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:24:14+01:00
Zadanie napisałam w załączniku!! Pozdrawiam!!