Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T21:28:49+01:00
Modlitwa jest dla mnie czymś ważnym.
Od małego rodzice uczyli mnie pokory i razem chodziliśmy do kościoła.Gdy podrosłem nauczyli mnie modlitwy którą codziennie odmawiam.Pomaga mi ona w trudnych chwilach życiowych.
Jest dla mnie bardzo ważno rzeczą.
1 5 1
2010-03-14T21:35:21+01:00
Modlitwa to bezpośrednie połączenie myśli I mojego ducha z samym Stwórcą. Rozmawiam z Nim tak jak z moimi bliskimi. Jest to Ojciec więc zwracam się do niego jak do ziemskiego taty. Nie owijam w bawełnę bo On i tak wszystko wie. Nie zapominam na samym początku powiedzieć słowo dziękuję za wszystko i przepraszam za wszystko. Na koniec proszę o łaskę która jest mi potrzebna. I wiem że jeżeli łaska przyniesie mi korzyść to ją dostanę. Ale jeżeli ma mi przynieść upadek, to on odmówi mi tej łaski. Choćby dlatego żeby nie ostrzyć następnego gwoździa dla jego syna. Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:39:04+01:00
Dla mnie modlitwa, jak dla wielu ludzi jest rozmową z Bogiem, troche wewnetrznym monologiem. mam czas zeby zastanowic sie nad swoim zyciem, tym co sie w nim dzieje, wszystko na spokojnie przemyslec i jednoczesnie miec pewnosc ze ktos mnie slucha, nawet jesli nie mowie na glos. przepraszam za to popelnione grzechy, obiecuje ze postaram sie ich wiecej nie popelniac, zadaje pytania i prosze o sile, czasami by pokazal mi na kryzys sposob. Nigdy nie klepie formulek bo nie potrafie sie skupic na slowach innych ludzi, wole prowadzic monolog, modlitwa pomaga mi sie wyciszyc, skupic na celu i do niego dazyc nie zatracajac sie przy tym w calym syfie tego swiata