Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T21:31:52+01:00
Sekunda=x
kuba=6x
maciek=5x
odległość=550m
6x+5x=550
11x=550
x=50

Odległość między nimi była równa 550 metrów po 50 sekundach biegu


dasz najj



1 5 1
2010-03-14T21:32:16+01:00
6 m/s + 5 m/s = 11 m/s

550 : 11 = 50

Odległość równa 550 m była po 50 s.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:32:33+01:00
Vk- 6m/s
Vm- 5m/s
6m/s+5m/s=11m/s
550m-50s
550m/11s=50s

Odp:Odległość między nimi była równa 550 metrów po 50 sekundach biegu.



Licze na najlepsze:).
1 5 1