Odpowiedzi

2010-03-14T21:41:52+01:00
Zmienił się w człowieka ktory chciał odpokutowac za swoje winy. został księdzem, żył skromnie, dręczyło go sumienie, zycie poświecał dla ojczyzny, jego celam stało sie przygotowanie powstania na litwie,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T21:42:32+01:00
Wyjechał i m.in. zbierał potrzebne informacje dla Napoleona i walczył przy jego boku, przebywał u Galicyjan i Wielkopolan, pracował fizycznie na Prusach, był umieszczony w lochach do pracy przez Austriaków.