Odpowiedzi

2010-03-14T22:03:03+01:00

C₂H₅OH + Na ----->C₂H₅Ona + 1/2 h2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:03:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2 C₂H₅OH + 2 Na -----> 2 C₂H₅ONa + H₂
............................etnolan sodu
2 5 2