Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-14T22:05:55+01:00
* zanieczyszczenie środowiska spalinami
*mniejsze skupienie na warości człowieka , jego cechach tylko wynalazkach technicznych, któreto posiada
* brak zainteresowania środowiskiem na rzecz rozwoju technicznego (fundusze z poaństwa na rzecz nauki a nie środwoiska)
1 4 1
2010-03-14T22:13:53+01:00
- możesz napisać że już zagroził-bomby atomowe
- na pozytyw: nowe technologie to nowe możliwości np w medycynie
- nauka to też odpady naukowe - radioaktywne lub po prostu szkodliwe
- pozytywnie: wiele udogodnień np. pomoc w zwykłych domowych zajęciach-mechanizacja
no, nie za bardzo wiem co jeszcze...
trudny ten temat
14 2 14