Jeżeli człowiek nosi okulary "plusy trzy" czyli z soczewkami o zdolności skupiającej 3D to znaczy że:
A. jest krótkowidzem, a soczewki jego okularów są skupiające
B.jest krótkowidzem a soczewki jego okularów są rozpraszające
C. jest dalekowidzem a soczewki jego okularów są skupiające
D. jest daleko widzem a soczewki jego okularów są rozpraszające

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:00:35+01:00
C.
Ostatnio też miałam o tym na fizyce :)
Pozdrawiam :)
2010-03-14T22:00:48+01:00
2010-03-14T22:02:07+01:00