Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:18:33+01:00
Ptak - x
Piłeczka - y

x + 0,9 = y
2x = y + 0,7

x = y - 0,9
2x = y + 0,7

x = y - 0,9
2y - 1,8 = y + 0,7

x = y - 0,9
y = 2,5

x = 1,6
y = 2,5
2010-03-14T23:14:55+01:00
X - ptak
y - pilka
Ptak - x
Piłeczka - y

x + 0,9 = y
2x = y + 0,7

x = y - 0,9
2x = y + 0,7

x = y - 0,9
2y - 1,8 = y + 0,7

x = y - 0,9
y = 2,5

x = 1,6
y = 2,5


ptak wazy 1.6 grama