Tablica przedstawia kursy walut w jednym z kantorow. Przy zakupie waluty obowiazuje zasada ze kwote ktora ma zaplacic klijent zaokragla sie do 10gr

LP Waluta Kurs
1 Dolar US 1USD= 4,1267zl
2 Euro 1Euro=3,6578zl
3 Korona slowacka 100KSC=9,8945zl
4 Korona Czeska 100KCZ=11,2498

Oblicz ile zaplaci klijent kupujacy 30 dolarow oraz 50 Euro i 2000 koron slowackich

3

Odpowiedzi

2010-03-14T22:23:59+01:00
30 * 4,1267zł + 50 * 3,6578zł + 2000 * 9,8945zł = 123,8zł + 182,5zł + 1978zł = 2284,3zł

;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T22:24:13+01:00
30 dolarow x 4,1267zl = 123,801 czyli po zaokrągleniu 123,80 zł

50 Euro x 3,6578zl = 182, 89 zł po zaokrągleniu 182,90 zł


UWAGA!!!, podana cena za 100 koron 9,8945zl czyli za jedną koronę 0,098945 zl
2000 koron slowackich x 0,098945 zl = 197,89 zł czyli po zaokrągleniu 197,90 zł


Łącznie zapłaci 504,60 zł
2010-03-14T22:28:51+01:00
30$ ....... 4.13*30=123.90
50 Euro ........ 3.66*50=183
2000 koron........ 2000/100=20
........ 100KCZ*20=225