Odpowiedzi

2009-10-25T15:42:20+01:00
Powstały wzgórza morenowe, liczne jeziora rynnowe i morenowe. Powstały sandry, ozy i pradoliny.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T15:44:30+01:00
Lodowiec skandynawski pozostawił po sobie: jeziora polodocowe - dzięki temu mamy tak piękne Mazury. Jeziora rynnowe,morenowe itp. Takze zjawiska krasowe na wyz. krakowsko czestochowskiej. Pozostawił też piękne wąwozy.